Avdelning 73

 
 
Baksidan:
 
 
Kriminalinspektör Emma Sköld vaknar på sjukhus efter fem månader i koma.
Det sista hon minns är att hon lämnade sin fyra veckor gamla dotter och åkte till stallet för att rida
 
Under Emmas frånvaro har hennes sambos förra flickvän tagit på sig rollen som ny mamma.
En uppgift hon trivs alltför väl med.
Emma försöker febrilt tvinga fram minnen av ridolyckan och blir alltmer övertygad om att ett brott har begåtts. Men vem skulle vilja henne något illa?
Så länge Emma befinner sig på intensiven är säkerheten rigorös,
men när hon flyttas till avdelning 73 kan vem som helst komma henne nära.
 
Vad jag tyckte om boken:
 
Den fjärde fristående boken om kriminalinspektör Emma Sköld.
 
En riktigt bra bok! Läste den efter att jag blivit tipsad om den, eller rättare sagt sträckläste den.
Visste inte då att de va en fristående del i en serie. Efter att jag läst den här vill jag nu läsa alla. Den har kommit ut en ny efter den här som jag tänkt börja med sen börja från den första. Eftersom dom är fristående kände jag inte att jag hade missat massor när jag läste den här men med tanke på hur spännande den var läser jag gärna alla!
 
Ett tips till dig som gillar att läsa överhuvudtaget, den är spännande!, man tycker synd om den olycksdrabbade Emma men också hennes familj som står runt henne medans hon ligger i en sjukhussäng och försöker vara stark.
Hennes gammla kollega blir också olyckdrabbad när folk börja ge han misstankar i allt som händer runt Emma, men han viker inte från hennes sida utan är nog en utav dom enda som tror på hennes misstankar, att någon är ute efter henne och den personen måste stoppas fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0