Skuggor i natten

 
 
Baksidan:
 
 
Man kallar honom Nemesis och han finns överallt - Och ingenstans.
Som en skugga bland skuggor,likt en viskning bland nattens andra ljud.
Han vandra omkring i mörkret, alltid beredd att hjälpa. Och alltid ensam.
Det är så han vill ha det.
 
Ända till den natten han räddade livet på Deborah O`Roarke.
Mötet med den framgångsrika åklagaren väcker en längta inom honom, ett behov att vara nära en annan människa något han inte känt på länge.
 
Både Deborah och Nemesis brinner för rättvisa, men medan hon följer lagen lever hennes mystiske räddare efter sina egna regler - något hon föraktar.
Trots det dras hon obetvingat till honom Och efter att ha stigit in i skuggornas värld, finns inte längre någon återvändo.
 
Men kan hon älska främlingen som kommer fram i nattens mörker?
 
 
Vad jag tyckte om boken:
 
Jag läste den här boken när jag inte orkade konsentrera mig på en tung dekare elle invecklad bok med många karaktärer. Och för de endamålet var den endå ganska fin men Nora Roberts har en hel del bättre verk, Så jag skulle hellre tipsa om någon av dom där de mer känns verkligt och på riktigt.
 
I den här boken försvinner Nemesis i mörkret, ingen kan se honom vilket blev lite för mycket påhittat för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0