Så länge vi båda andas

Twilight pocket


Baksidan:


"Var inte rädd", mumlar jag. "Vi hör ihop."
Jag överväldigades plötsligt av sanningen i mina egna ord. Det här ögonblicket var så perfekt,
Det fanns inga tvivel.
Han lade armarna om mig och höll mig intill sig... Det kändes som om varenda nervtråd i min kropp sparkade och glödde.
"För alltid", instämde han.

Att vara oåterkalleligt förälskad i en vampyr är som en underbar fantasi och en mardrömsliknande verklighet.
Bella slits mellan sin intensiva passion för och en djup vänskap med Jacob.
Året som gått har varit minst sagt omtumlande och fullt av längtan, saknad och förtvivlan.

För kärleks skull tvingas hon välja mellan odödligas mörka och förföriska värld eller att fortsätta vara varm,
mänsklig och levande. Hennes val sätter igång en kedja av händelser som kommer att få oanade och förödande konsekvenser för alla inblandade..

Vad jag tyckte om boken:

Det här är den sista boken i serien, och man drog sig lite för att läsa ut den, sätta ett slut på den spänning man var utsatt för under dessa böckers magi.

I mitt tycke var den inte lika bra som dem innan. Den här boken hade väldigt många vändningar och händelser att det blev lite för mycket att hänga med i.

Men samtidigt kändes det bra att få lite överraskningar.

Trackback
RSS 2.0